ertnews.gr

Γκαλενοεΐ: «Σε αυτά τα τρία ματς, δεν ανταμειφθήκαμε για τις προσπάθειές μας»

27/06 - 12:00
Ο τεχνικός των "Φαραώ" μίλησε μετά το τέλος της ιστορικής πρόκρισης στα νοκ άουτ του Μουντιάλ 2026, επισημαίνοντας πως οι παίκτες του μπορούσαν να είχαν ανταμειφθεί περισσότερο από τα αποτελέσματα της φάσης των ομίλων.

Μετά την ολοκλήρωση της αναμέτρησης ανάμεσα στην Αίγυπτο και το Ιράν (1-1) για τον 7ο όμιλο του Μουντιάλ, ο τεχνικός των “Φαραώ”, Αμίρ Γκαλενοεΐ δήλωσε πως:

«Σε αυτά τα τρία ματς, δεν ανταμειφθήκαμε για τις προσπάθειές μας. Η ποδοσφαιρική δικαιοσύνη δεν ήταν με το μέρος μας. Η χώρα υποδοχής μας φέρθηκε πολύ άδικα. Αν η χώρα υποδοχής μας είχε επιτρέψει να φτάσουμε δύο εβδομάδες νωρίτερα, για να είμαστε πιο προετοιμασμένοι … θα ήμασταν σε καλύτερη κατάσταση, σωματικά, πνευματικά. Ωστόσο, μας στέρησαν αυτή τη δικαιοσύνη. Παλιότερα πίστευα ότι ήμασταν πραγματικά μια εντελώς καταπιεσμένη ομάδα, αλλά, μετά από αυτά τα τρία ματς, έχω παρατηρήσει ότι έχουμε και κακή τύχη. Προτρέπω τη FIFA: μην αφήσετε τους οικοδεσπότες να φέρονται στους παίκτες και τις ομάδες με τον ίδιο τρόπο σε μελλοντικά Παγκόσμια Κύπελλα. Η ομάδα ήρθε με έναν ιερό στόχο, ο οποίος ήταν να προπονηθεί και να παίξει καλά. Αν ο Θεός το θέλει, προκρινόμαστε, θα τους δώσω μια μέρα για να κάνουν σωστή αποκατάσταση, να πάνε στην παραλία ίσως για να χαλαρώσουν λίγο πνευματικά».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version