Το κασέ του 24χρονου Γάλλου διεθνή επιθετικού έχει εκτιναχθεί στα ύψη, λόγω των εκπληκτικών εμφανίσεων του την περασμένη σεζόν, αλλά η διοίκηση της πρωταθλήτριας Γερμανίας αρνείται να μπει στην κουβέντα για την παραχώρηση του και μάλιστα τού προσφέρει νέο συμβόλαιο συνεργασίας.
Συγκεκριμένα θέλει να επεκτείνει το συμβόλαιο του για δύο επιπλέον χρόνια, έως το καλοκαίρι του 2031, διπλασιάζοντας τις ετήσιες αποδοχές του από τα πέντε στα δέκα εκατ. ευρώ, ενώ θα βάλει στη συμφωνία ρήτρα εξαγοράς στα 300 εκατ. ευρώ (!), όπως σχετικά αναφέρει η γερμανική εφημερίδα “Bild”.
«Ο Μάικλ θα θα γίνει ένας από τους καλύτερους στον κόσμο και δεν πρόκειται να παραχωρηθεί όσα χρήματα και αν μας προσφέρουν», ξεκαθάρισε ο αθλητικός διευθυντής των Βαυαρών και συμπλήρωσε: «Το όχι για τον Ολίσε, δεν πρόκειται ν’ αλλάξει, είναι το μέλλον μας». Ο Γάλλος εξτρέμ το καλοκαίρι του 2024 μετακινήθηκε από την Κρίσταλ Πάλας στο Μόναχο, αντί 68 εκατ. ευρώ, και την περασμένη σεζόν είχε 22 γκολ και 31 ασίστ (!) σε 52 αγώνες με τους πρωταθλητές Γερμανίας σε όλες τις διοργανώσεις.
ΑΒ.
