Σε μια κίνηση που δείχνει την κοινή πορεία των δυο τμημάτων του συλλόγου, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι διατεθειμένη να παραδώσει ΟΑΚΑ, ώστε η ΚΑΕ να διοργανώσει το τουρνουά "Παύλος Γιαννακόπουλος".
Η σκέψη της ΚΑΕ Παναθηναϊκός για διοργάνωση του τουρνουά “Παύλος Γιαννακόπουλος” στο ΟΑΚΑ, όπως όλα δείχνουν μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Πιο συγκεκριμένα, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός μπορεί να διαθέσει το ποδοσφαιρικό γήπεδο στην ομάδα μπάσκετ του “τριφυλλιού”, ώστε να διευκολύνει το έργο του συλλόγου, μετά το άκρως πετυχημένο τουρνουά στο Παναθηναϊκό Στάδιο πριν δυο χρόνια.
Μάλιστα η πλευρά του “τριφυλλιού” έχει ζητήσει κλειδάριθμο στην κλήρωση του Πρωταθλήματος, ώστε στις 19-20 Σεπτεμβρίου να αγωνίζεται εκτός έδρας και να είναι ελεύθερο το γήπεδο για αυτή την μεγάλη γιορτή.
