Με επίσημη ανακοίνωση του, ο Ολυμπιακός έκανε γνωστή την λήξη της συνεργασίας του με τον Κώστα Αντετοκούνμπο, μετά από ένα χρόνο συνεργασίας, εκ του οποίου την μισή σεζόν πέρασε ως δανεικός στον Άρη.
Παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί ο Κώστας Αντετοκούνμπο, ο οποίος το τελευταίο εξάμηνο αγωνιζόταν με τη μορφή δανεισμού στον Άρη. Ο Έλληνας σέντερ έγινε ένας από τους παίκτες που πέρασαν από τον Παναθηναϊκό, αλλά και από τον Ολυμπιακό, ενώ τώρα ετοιμάζεται να ενταχθεί επίσημα στον Άρη, μετά την μορφή δανεισμού που είχε την σεζόν 2025-2026.
Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
“Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του”.
