ertnews.gr

Τσαρτσαρής: «Ο Ομπράντοβιτς είναι ένας από τους κορυφαίους προπονητές που έχουν περάσει από τα ευρωπαϊκά γήπεδα»

28/06 - 10:10

(INTIME)

Ο υπεύθυνος του αναπτυξιακού προγράμματος της ΕΟΚ, Κώστας Τσαρτσαρής, παραχώρησε δηλώσεις στο πλαίσιο της παρουσίας του στο Stoiximan Aegean Ball Festival.

Ο Κώστας Τσαρτσαρής αναφέρθηκε στην περίοδο μετά την απόσυρσή του από την ενεργό δράση, ανακάλεσε μνήμες από την αξέχαστη νίκη της Εθνικής από τις ΗΠΑ το 2006 και σχολίασε την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

Για τις περιπέτειες μετά τον αθλητισμό: «Ο πρωταθλητισμός είναι σκληρός. Είναι δύσκολος και σκληρός ταυτόχρονα διότι δεν συγχωρεί και οι απαιτήσεις είναι τεράστιες. Δυστυχώς ο πόνος αποθεραπείας μετά από κάποιον τραυματισμό είμαι αποπνικτικός. Δεν έχουμε τον αντίστοιχο χρόνο που θα είχαμε ενδεχομένος όπως έχουν στο NBA που εκεί πέρα περιμένουν τον αθλητή να γυρίσει στην ώρα του. Εδώ η πίεση του αποτελέσματος είναι πολύ μεγάλη οπότε υπάρχουν αυτά τα θέματα. Από εκεί και πέρα όμως ο καθένας πρέπει να φροντίζει τον εαυτό του. Είτε είναι εν ενεργεία, είτε όχι και εγώ προσπαθώ τώρα, μαθαίνοντας με τον άσχημο τρόπο ότι πρέπει να φροντίσω τον εαυτό μου το σώμα μου για να είμαι σε καλή κατάσταση. Όχι απαραίτητα για να έρθω να παίξω ξανά στο AegeanBall, αλλά για την καθημερινότητά μας».

Για το αν βιώνει συντροφικότητα στη Σύρο«Αυτό είναι το μαγικό με τον αθλητισμό. Είναι το δέσιμο που δημιουργεί, όχι μόνο με παιδιά που έχουν παίξει στον επαγγελματικό αθλητισμό, αλλά ακόμα και με παιδιά που ήμασταν στις ακαδημίες μικροί στις πόλεις μας. Έχουμε κρατήσει επαφές, κάθε φορά που βρισκόμαστε έχουμε να πούμε πολλές ιστορίες. Με αυτά τα παιδιά μπορεί να αναμετρηθήκαμε αντίπαλοι και να διεκδικήσουμε μεγάλους τίτλους και κάποιος από τους δύο να στεναχωρέθηκε. Παρόλα αυτά όμως εκτός των τεσσάρων γραμμών είμαστε πάντα φίλοι, διότι εκτός αυτών ήμασταν και συμπαίκτες στην Εθνική ομάδα. Ιδρώσαμε μαζί παρέα, στεναχωρηθήκαμε – χαρήκαμε για τον κοινό στόχο. Οπότε ο αθλητισμός είναι μία από τις αξίες που προσφέρει ομαδικότητα κοινωνικότητα και συντροφικότητα. Οπότε όλα τα παιδιά καλό είναι να το ζήσουν».

Σχετικά με το τί θυμάται από τη νίκη της Εθνικής κόντρα στις ΗΠΑ πριν 20 χρόνια: «Είναι μία νίκη η οποία έμεινε χαραγμένη όχι μόνο στο δικό μας μυαλό, αλλά και όλων των Ελλήνων που το ζήσανε και το είδανε από την τηλεόραση, είτε από κοντά. Για εμάς ήταν πράγματι ένα πολύ κομβικό σημείο στην καριέρα μας, παρόλο που είχαμε καταφέρει είτε σε συλλογικό επίπεδο επιτυχίες, είτε είχαμε κατακτήσει το χρυσό στο Βελιγράδι. Αυτό πραγματικά είναι ένα παιχνίδι το οποίο το θυμάται όλος ο κόσμος. Για εμάς ήταν ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα στην καριέρα μας και το ότι μόνο αυτό έκανε το Αμερικανούς να αλλάξουν τρόπο λειτουργίας, τρόπο σκέψης για το πως θα αντιμετωπίσουν τον υπόλοιπο κόσμο λέει πολλά».

Για το πόσο διαφορετική αναμένεται να είναιη αγωνιστική φιλοσοφία του Παναθηναϊκού με τον ερχομενό του Ζέλικο Ομπράντοβιτς«Προφανώς και ο Ζοτς δεν μπορεί να εφαρμόσει αυτά που εφάρμοζε σε εμάς εκείνη την εποχή διότι και το μπάσκετ έχει προχωρήσει, η φιλοσοφία έχει προχωρήσει. Όπως και επίσης οι αγωνιστικές είναι διπλάσιες από ότι ήταν τότε, οπότε αναγκαστικά δεν έχουν πολλές προπονήσεις. Δεν μπορεί να δουλέψει πολλά κομμάτια σε τακτική όπως έκανε κάποτε. Ο Ζοτς όμως είναι ένας, αν όχι ο κορυφαίος, ένας από τους κορυφαίους προπονητές που έχουν περάσει από τα ευρωπαϊκά γήπεδα και τα παγκόσμια. Έχει προσαρμοστεί όπως έχει δείξει τα προηγούμενα χρόνια στη νέα πραγματικότητα. Έρχεται σε μία μεταβατική σεζόν για την ομάδα, Ο Παναθηναϊκός δεν τα κατάφερες δυστυχώςνα κατακτήσει τίτλους και οι προσδοκίες συνεχίζουν να είναι υψηλές. Προφανώς θα αλλάξουν κάποια πράγματα. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι θα επέλθει ηρεμία, κάτι το οποίο φάνηκε να μην υπάρχει στην ομάδα τον τελευταίο καιρό. Θα υπάρχουν ξεκάθαροι ρόλοι, θα υπάρχει μία τακτική παρέμβαση από τον πάγκο και ελπίζω ο κόσμος να το εκτιμήσει και να έχει υπομονή, γιατί μην περιμένει κάποιος από τον πρώτο μήνα να κερδίσει τίτλους.Οι τίτλοι κερδίζονται από τον Μάρτιο και μετά. Όλα αυτά χτίζονται αγώνα με τον αγώνα από τον Οκτώβριο μέχρι και τον Μάρτιο. Υπομονή,οι ήττες θα έρθουν, γιατί έτσι είναι η αγωνιστική διαδικασία σε Ευρωλίγκα,ελληνικό πρωτάθλημα και Κύπελλο, είναι πάρα πολλά παιχνίδια. Όλοι θα κάνουν ήττες, έτσι και ο Παναθηναϊκός θα κάνει ήττες. Ο κόσμος να είναι δίπλα για να στηρίξει αυτήν την προσπάθεια».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version