ertnews.gr

Ο Παναθηναϊκός αποχαιρέτησε τον Φαρίντ

23/06 - 14:11

INTIME

Ο Παναθηναϊκός, με ανάρτησή του στους επίσημους λογαριασμούς του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αποχαιρέτησε σήμερα (23/6) τον Κένεθ Φαρίντ.

Ο 36χρονος Αμερικανός σέντερ, ο οποίος ήδη αγωνίζεται με τους Κανγρεχέρος δε Σαντούρσε του Πουέρτο Ρίκο είχε αποκτηθεί τον Νοέμβριο του 2025, αρχικά με συμβόλαιο δύο μηνών, από τους “πράσινους” για να βοηθήσει στη ρακέτα λόγω της καθυστερημένης επιστροφής του τραυματία Ματίας Λεσόρ.

Ο Φαρίντ δεν υπολογίζεται στα πλάνα του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς και οι «πράσινοι» τον ευχαρίστησαν για όλα όσα πρόσφερε στην ομάδα. «Σε ευχαριστούμε Κένεθ Φαρίντ που μοιράστηκες το πάθος και την αφοσίωσή σου μ’ εμάς! Σου ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το μέλλον, τόσο προσωπικά και επαγγελματικά MANIMAL» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version