Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έδωσε το «παρών» στην επίσημη παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στην επιστροφή του στον Παναθηναϊκό, με τους δύο άνδρες να έχουν μια θερμή αγκαλιά.
Ο Βασιλιάς επέστρεψε. Ο εννιά φορές πρωταθλητής Ευρώπης, Ζέλικο Ομπράντοβιτς επιστρέφει στον πάγκο του Παναθηναϊκού, έπειτα από 14 χρόνια, με τις δύο πλευρές να έχουν ζήσει τεράστιες επιτυχίες, κατά τη διάρκεια της πρώτης τους συνεργασίας, η οποία κράτησε από 1999 έως το 2012. Στο διάστημα αυτό, το “τριφύλλι” κατέκτησε πέντε ευρωπαϊκά, έντεκα πρωταθλήματα Ελλάδος κι επτά Κύπελλα Ελλάδος. Κατά το διάστημα της παρουσίασής του στους εκπροσώπους του Τύπου ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς είχε έναν θερμό εναγκαλισμό με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
