Σήμερα, ο Ερυθρός Αστέρας με ανακοίνωσή του τον ευχαρίστησε για όλα όσα πρόσφερε στην ομάδα. «Ντίμο, ήταν ένα προνόμιο – σε ευχαριστούε για όλα! Ο σέντερ του Ερυθρού Αστέρα, Ντονάτας Μοτιέγιουνας, δεν θα φορέσει τη φανέλα του συλλόγου μας την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.
Ο Λιθουανός σέντερ αγωνίστηκε την προηγούμενη σεζόν ως δανεικός από τη Μονακό (για δύο μήνες) και στη συνέχεια υπέγραψε συμβόλαιο με τον σύλλογό μας μέχρι το τέλος της σεζόν. Ο Ντονάτας Μοτιέγιουνας εκπροσώπησε τον σύλλογό μας και όλες τις αξίες που προωθεί ο σύλλογός μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο με τη συμπεριφορά του εντός και εκτός γηπέδου, τα παιχνίδια του, την εργασιακή του ηθική και τον ρόλο του ως ηγέτης στα αποδυτήρια.
Για όλα αυτά – ο σύλλογός μας τον ευγνωμονεί για όλα όσα έκανε φορώντας τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα.
Κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν, αγωνίστηκε σε 45 παιχνίδια και σημείωσε 316 πόντους.
Ο Ερυθρός Αστέρας εύχεται στον Ντονάτας Μοτιέγιουνας καλή τύχη, υγεία και αθλητικές επιτυχίες στις νέες επαγγελματικές προκλήσεις».
