Ο πρώτος σκόρερ της EuroLeague θα έχει υποχρεώσεις το φετινό καλοκαίρι, καθώς κλήθηκε από την Team USA για το παράθυρο του Ιουλίου για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Ο Μάικ Τζέιμς για πρώτη φορά στην καριέρα του, θα εκπροσωπήσει την Εθνική ομάδας της χώρας του και σίγουρα, αυτό θα τον κάνει πολύ περήφανο. Στο παράθυρο του Ιουλίου επιλέχθηκε ο πρώην άσος της Μονακό, με τους Αμερικανούς να αντιμετωπίζoυν εκτός έδρας τη Δομινικανή Δημοκρατία (03/07) και ξανά μακριά από την έδρα τους το Μεξικό λίγες μέρες αργότερα (06/07).
Οι άλλοι 11 που κλήθηκαν είναι οι εξής: Πέδρο Μπράντσο, Τζέικομπ Γκίλγιαρντ, Κεβόν Χάρις, Ντίγουαν Ερνάντεζ, Τζέι Χαφ, Ελάιτζα Πέμπερτον, Ορλάντο Ρόμπινσον, Ματ Ράιαν, Τέρι Τέιλορ, Τζάροντ, Ούτχοφ, Γκέιμπ Γιορκ.
ΔΜ
