ertnews.gr

Ios Masters 2026: Πρώτο χρυσό σε τουρνουά Masters για Καλιόζη, Καρύκα (highlights)

28/06 - 19:39
Το χρυσό μετάλλιο στην άμμο του Μυλοπότα στην Ίο πανηγύρισαν ο Αντώνης Καρύκας με τον Δημήτρη Καλιόζη.

Το ελληνικό δίδυμο που έγινε ομάδα πριν λίγους μήνες νίκησαν στον τελικό του Ios Masters 2026 με ανατροπή τους Αργεντινούς Σάλεμα, Σάντσερ με 2-1 (16-21, 26-24, 15-10) σετ και κατέκτησαν το πρώτο χρυσό μετάλλιο σε τουρνουά Masters στην καριέρα τους.

Η νίκη δεν ήρθε εύκολα, καθώς ο Καρύκας με τον Καλιόζη έμειναν πίσω με 1-0 σετ και στο δεύτερο τα έδωσαν όλα και με 26-24 έστειλαν τον αγώνα στο τάι μπρέικ. Εκεί, ξέφυγαν με +3 (8-5) και διατήρησαν την διαφορά μέχρι το τέλος για το τελικό 15-10.

Μάλιστα, ο Αντώνης Καρύκας με τον Δημήτρη Καλιόζη ξεκίνησαν την πορεία τους από τα προκριματικά και χρειάστηκε να δώσουν συνολικά επτά αγώνες για να καταφέρουν να φτάσουν μέχρι το τέλος της διαδρομής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version